Post af Deleted den Nov 19, 2014 17:57:43 GMT 1
Klokken ringende ind til sidste time, drivhus nummer 2 stod åben og var klar til dagens elever. Inde i selve drivhuset var det lange plantebord fyldt med alle mulige planter inde midt på bordet, der var alt fra oregano, timian, stenurt, ingefær, katteurt og meget andet, det gav det store rum en herlig duft af urter. Callum stod allerede klar til at tage imod de mange elever, han var et nyt ansigt for dem da han var deres nye lære, han sendte dem alle et muntert smil. Da alle var kommet ind og havde fundet sig en plads, klappede han kort i hænderne for så at se rundt " stille!" mumlede han roligt med sin lidt hæse stemme med den skotske accent, flere fniste let men alle blev så stille. Han begyndte roligt at vandre lidt rundt om dem, betragtede dem med milde øjne" velkommen til kære elever, som i nok har gættet er jeg ny her og skal have jer i dette fantastiske fag"startede han roligt ud, idet han tog plads for enden af bordet og så rundt på dem med et skævt smil på læben" Mit navn er Callum Drummond, men jeg vil bede jer om at kalde mig Professor Drummond"sagde han høfligt" hvis i en dag har brug for hjælp eller har spørgsmål er i altid velkommene til at opsøge mig"sagde han venligt, før han så satte begge hænder på bordet" vores tema for dette år er medicin, mest af den ikke magiske slags"startede han ud" jeg vil bede jer om at tage mine timer seriøse og opføre jer ordenlig, og så skal jeg nok gøre dette fag spændende"tilføj han let. Callum sendt et varmt smil rundt" i dag vil jeg gerne have i skriver en stil til mig, omkring det medicin i kender, hvilke planter der er gode, og tage endelig et blik på de mange planter foran jer, måske i genkender nogle af dem"sagde han roligt" i begynder bare og så vil jeg gerne have opgaven før i går, kom endelig her op hvis i er i tvivl om noget"sluttede ham af.
Lektie
Skriv en opgave i RPG form, fortæl mig om hvad i oplever her inde, hvilke planter i genkender og hvilke dufte i kan lugte. Skriv endelig også hvis i ved hvad de forskellige ting kan bruges til i medicin. I må gerne bruge hjælpemidler, men husk at skriv hvilke kilder i har brugt.
Jeg skal også informere om at kopiring giver karakteren trold.
Lektie
Skriv en opgave i RPG form, fortæl mig om hvad i oplever her inde, hvilke planter i genkender og hvilke dufte i kan lugte. Skriv endelig også hvis i ved hvad de forskellige ting kan bruges til i medicin. I må gerne bruge hjælpemidler, men husk at skriv hvilke kilder i har brugt.
Jeg skal også informere om at kopiring giver karakteren trold.